Cui nu ii plac ardeii copti? Cui? Eu una nu pot sa imi imaginez ca exista astfel de persoane. Si daca sunt astfel de persoane… atunci sunt fericita ca exista mai multi ardei copti doar pentru mine! … Anyway, sa revenim. Prietenul meu Pinterest-ul mi-a aratat  intr-o zi o reteta interesanta pentru ardei copti si deja bine cunoscuta si atot-sanatoasa quinoa. Batalia era aproape castigata fiindca era vorba de ardei, insa cand am vazut ca sunt aruncate si niste boabe de porumb pe acolo si branza, am zis ok, clar incercam. Si bine am facut! O reteta foarte usoara, fara batai de cap, si sanatoasa. Cred ca mergea mult mai bine cascaval in loc de branza insa … interesul este sa reducem caloriile, nu 😀 ?


Imprima reteta
Ardei copti cu quinoa si porumb
Reteta foarte simpla pentru o garnitura sau un fel de mancare sanatos.
Specific Mediteranean
Timp de preparare 20 minute
Timp de gatire 30 minute
Portii
persoane
Ingrediente
Specific Mediteranean
Timp de preparare 20 minute
Timp de gatire 30 minute
Portii
persoane
Ingrediente
Etape
  1. Intai am spalat bine quinoa cu apa rece, si am pus-o la fiert cu doua cani de apa si o lingurita de sare. Am lasat-o sa fiarba 15 - 20 minute pana s-a umflat si am aruncat daca a mai ramas apa in surplus. Cat timp a fiert, m-am ocupat de celelalte legume.
  2. Ardeii i-am curatat ca pentru ardei umpluti 😀 Rosioarele cherry si branza le-am taiat cuburi mici.
  3. Intr-un castron am amestecat quinoa, porumbul, rosiile, branza, patrunjelul tocat, si am adaugat piperul. In cazul in care vreti mai sarat, acum e momentul sa verificati si sa mai adaugati sare.
  4. Am umplut ardeii si i-am dat la cuptor pentru aproximativ 30 minute sau pana se coc ardeii. Bon apetit!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: